Sommer på 13 hjul

Når man sådan har flere blogs at tage sig af, kommer man desværre nogen gange til at forsømme den ene eller den anden. Sorry, 13 hjul 😦

Men der er faktisk sket fantastisk meget på cykelfronten de seneste par måneder. Jeg skrev i marts en artikel på min engelsksprogede blog olekassow.com, som gjorde status på vores første rigtige cykelvinter.

Min gode ven, Mikael fra Copenhagenize og jeg mødtes også for nyligt og lagde skumle planer… og i den forbindelse eksperimenterede vi lidt med cykelantropologi over et par glas øl og vin og Mikael snuppede dette billede af mig i Larsbjørnstræde, som man kan hygge sig med på Copenhagen Cycle Chic i dag. Cheers, Mikael.

Så var der maj, hvor jeg blev rullet ind i en Endomondo Challenge “May Madness”, som det lykkedes mig at vinde ved simpelthen at bruge min cykel, som jeg altid gør. Også selvom jeg her kæmpede imod ihærdige løbere. En skøn sidegevinst var, at min ven Neil (se nr. 2 på listen) øgede sit cykelforbrug ganske betragteligt. One more down, still some 300,000 to go.

I sommerferien skal hele familien til Bornholm på 14 dages cykelferie og siden vi startede bloggen, har vi faktisk alle skiftet vores cykler ud. Stay tuned – der kommer en post om vores nye gear en af de nærmeste uger, når sommerstilheden har sænket sig over familietravlheden.

Now, get on that bike!

Dette indlæg blev udgivet i cykler og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

